2010. szeptember 15.

Varga Ani




Végre láthatóak Anikó munkái! Most már tudom, mind dolgozott ennyi ideig.

Ami a képeket illeti, mindenki nézze meg, fantasztikusak, kicsit sajnálom is, hogy Anikó is elpályázik innen, de ennek is talán így kell lennie... Itt a Galagonya című mesének az illusztrációi szerepelnek, amit András barátunk írt, és ami sokáig ovasható is volt a blogomon. Bevallom, hogy én ezeket a képeket már elkunyeráltam korábban, de addig, míg nem lettek hivatalosan is publikusak, nem mertem őket közzétenni. Aztán meg amikor András kitalálta, hogy a meséhez az Anit kéri meg illusztrátornak, eléggé szkeptikus voltam, hogy sikerül-e valami hozzá illőt készíteni, azt hittem, Ani stílusa nem passzol a meséhez. Hát ezúton is megkövetem magam, aligha tudnék elképzelni illőbbet ennél.

Tehát, aki teheti, klikkeljen és ámuljon: http://anikovarga.blogspot.com/

Ja, feltettem a mesét ismét aloldalba olvassátok el, sírni fogtok!

3 megjegyzés: