2010. július 4.

lolokes


szóval lolokes azt mondja hogy:

először volt a freemailen a lukeves, ami a luk(lyuk)-evésből következett, ami ugye egy izé, aztán amikor csináltam a gmailt, akkor lett lukevesből lolokes


mindennek komoly értelme van.na.

hát szóval ha ti ezt értitek...

de nem is ez a lényeg, hanem hogy volt egy érdekes gondolatom az ipardiploma kapcsán.

érdekes és jellemző viselkedési forma tehetséges érzékeny (intellektuálisan értem az érzékenyt mondjuk) hallgatóknál, ez pedig a rejtőzködés.. és szerintem ami itt rejtőzködik az nem más mint a progresszivitás és a vagányság.. hogy ennek mi az oka na ezen gondolkodom azóta is. és első blikkre azt mondtam hogy ennek az az oka, hogy az egyetem által diktált vélt vagy valós elvárások azok azok a kényszerítő tényezők amik okán a diplomákban a progresszivitás ugy mond rejtőzködik. szerintem ez egy nagyon érdekes kutatási téma lehetne hiszen most már a rejtőzködésről nem csak diplomamunka kapcsán hanem az egész magyar építészet kapcsán gondolkodom. miért rejtözködik a magyar építészetben  a vagényság? vagy rejtözködik e egyáltalán? az is lehet hogy már annyira régen és olyan jól elrejtözködte magát hogy már azt se tudja hogy ki is ő, vagy hogy van e egyáltalán.. na izgi mi??

mindenesetre lolokes töképetes álca remekül lehet mögötte rejtözködni... akárcsak ebben a gigantikus vasbeton ikonban, mert ugye ebbe is nagyon szépen bevackolta magát a mi kis vagányságunk..



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése