2010. május 2.

milleniumi díj


szóval hogy én is és mások is tudják végre hogy mi is ez itt egy klassz leírása a díjról amit persze nem mi írtunk...

ja és a kép is csak ilusztráció, a mi díjunkat lentfelejtettem a kocsiban...

A Magyar Szabadalmi Hivatal 2010. április 22-én Milleniumi Díjban részesítette a Petőfi Irodalmi Múzeumot. A díjat a szellemi tulajdon védelmében fontos szerepet játszó intézmények nyerhetik el.


Az ENSZ genfi székhelyű Szellemi Tulajdon Világszervezete (WIPO) 2000. évi közgyűlésén döntött arról, hogy április 26-át a világ társadalmi fejlődéséhez és haladásához meghatározó módon hozzájáruló műszaki alkotók és művészek munkásságának, illetve eredményeik védelmének szentelt világnappá nyilvánítja.

Ebből az alkalomból a szabadalmi hivatal minden évben Millenniumi Díjakat ad át a legkiemelkedőbb magyar alkotóműhelyeknek.

Az idei díjazottak:

- Magyar Mérnöki Kamara
- Petőfi Irodalmi Múzeum
- Újirány - építészeti, design, film és animációs-alkotócsoport
- MTA Műszaki Fizikai és Anyagtudományi Kutatóintézete
- Pázmány Péter Katolikus Egyetem Információs Technológiai Kar interdiszciplináris doktori iskolája (együtt a tulajdonukban lévő, tapintásérzékelési technológiákat fejlesztő TactoLogic vállalkozással)

A díjakat Bendzsel Miklós, a Magyar Szabadalmi Hivatal elnöke 2010. április 22-én adta át a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen rendezett eseményen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése