2010. május 14.

egy kenyér






érdekes elgondolkodni azon is hogy mitőt vonzóak a talált tárgyak? mi az amit bele képzel ezekbe az ember? talán valamilyen életsílus aminek a nyomait szívesen szemléli de élni azt már nem akarja, vagy nem meri? vagy minden egyes tárgynak személyes sztorija van? vagy elképzeljük hogy ezek valaha mik lehettek, részei egy egésznek egy rendszernek? mi lehet a talált tárgy? csak tárgy vagy lehet ház épület? a méret a lényeg vagy a rátalálás öröme csak? mi tetszik ebben? eszembe jut az a csávó akitöl ábelnek kiskádat vettem egy lomtalanításon 2000ért. egy ideje ülhetett már a kupacon de amikor odamentem nemvihettem el ingyen mert ő már dolgozott vele, azaz hogy kiválogatta, vagy már lehet hogy az is elég hogy arra gondolt hogy ez az övé lesz és miután én erre kéőbb gondoltam ennek már ára van? 2000...


szoval itt egy talált kiállítás












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése